en dag i taget, situationen är så sjuk

sitter och läser i min bästa vän, den tjocka blåa boken. Men egentligen är tankarna någon helt annanstans. Jag vill att du ska veta allt som händer och sker här inom mig. allt jag tänker och allt jag känner. men jag vågar inget säga i rädsla av att skrämma dig. situationen är så sjuk men jag är nöjd som den är trots allt. nöjd med livet och allt runt omkring.
livet som student rullar på och jag börjar att bli mer bekväm. umgås med fina göteborgare. skrattar och är glad. det blir nog så att jag är kvar är i fyra år till. om jag klarar utbildningen. känner inte för att ta mig tillbaka till soppan. det är rätt skönt att kunna betrakta den på håll och ibland kunna undra hur folk egentligen tänker.
men man vet aldrig. imorgon kan inställningen ha vänt och jag bara vill hem. men jag kämpar på och tar en dag i taget.

Gucci for president

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback