Dag 02 - Min första/största kärlek

Min allra första kärlek tror jag var Alexander när jag gick på dagis. Vi skulle gifta oss bestämde vi och brukade gå runt och ge varandra pussar. Han blev min lillebrors bästa kompis sen. Efter dagis har jag aldrig tänkt på han så.

Mannen i mitt liv idag är min älskade särbo eller brabo som jag brukar kalla detHan är lång, blon och bredaxlad och som mormors kompis skulle säga "en riktig viking". Vi träffades på en handbollsfest har lyckats att hålla ihop mer än tre hela år (dock bara ett halvår isär) sen dess. Han får mig att skratta, kallar mig konstiga men ibland rätt gulliga smeknamn och påminner mig när jag är påväg att köpa ett par skor att jag faktiskt redan har alldeles för många i min garderob. För han får jag se ut som jag vill och ändå vet jag att han tycker att jag är finast. Vi har dock inte kommit dit att jag klarar av att gå på toaletten med öppen dörr, det är mot mina principer men jag jobbar på det. Kärlek.





Gucci for president


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback