i´m back

Är numera akademiker och glad juriststudent och jag älskar att bläddra i min lagbok. Hehe.

Hemma från Göteborg över helgen för att umgås med de som gör livet värt att leva. Imorn
är det handboll som dom gamla goa dagarna. Vi kommer att sitta alla brudar på läktaren och
prata skit och inte alls bry oss om matchen utan har det bara som en anledning till att få träffas.
En bra anledning till att träffas.
Just nu borde jag ha näsan i boken och försöka lära mig hur EU rätten fungerar men
det känns inte så inspirerande just nu. Sängen som står så fint bäddad i hörnet lockar mer.
Snart dags att hoppa in i duschen med så jag hinner bli klar till min lunch på stan med fröken Cissi.

Gucci for president


Kommentarer
Postat av: lucas

Hejsan, vad göres? :)

Postat av: Sandra

Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?

Gå in på den här sidan:

http://nightlife.se/content/12391

och rösta på mig (Sandra Orrebro) som Umeås bästa blogg ^^,

2010-09-24 @ 09:47:36
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback