I am missing you

saknar alla min tjejor där hemma. En i norge, tre i hultsfred, en för tillfället i spanien, en i västervik, en i växjö, en i oskarshamn. men ingen nära här. Ingen som jag kan åka till och bara dricka en te och prata med eller lyssna på. Det saknar jag mest. Jag vill slippa ta tåget varannan vecka i fyra och en halv timme bara för att få träffa några av dem. Ja, alla hinns inte med varje gång och det får det hela att bli ännu jobbigare.

Den enda som är nära är min nyfunna vän som gjorde samma sak som jag efter gymnasiet hon tog sitt pick och pack och bytte kust. Jag är otroligt glad att hon gjorde det annars hade denna höst blivit minst hundra gånger längre. Hon är himla bra hon.

Men jag är glad att jag har gjort det här. Stolt över mig själv att jag vågade, om man nu får vara det. Men på fredag tar jag min största resväska och pckar den full och drar mig tillbaka till där jag kom från. Sedan är hösten avklarade här och jag kommer tillbaka igen i januari och ska börja njuta utav våren. 
 
Gucci for president

Kommentarer
Postat av: Emma

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback