Project

Projektarbetet är färdigt och ska bara skickas in men jag vågar inte, vill inte. Det har tagit upp så stor del av mitt liv senaste läsåret, det har blivit mitt lilla skötebarn som jag ahr tänkt så mycket på och tagit så väl hand om. Men nu är det dags att släpap taget och skicka iväg det.

Sitter i soffan och tittar på lite tv. Tog mig nyss en chokladboll med. Kan vara ett av världens godaste! Min Eric fyller 20 år idag med och han har redan fått ett uppdrag. EN box ska inhandlas till helgen. Planerna för kommande helg ser ut att bli alkohol, sova, umgås, alkohol, sova, kalas och sedan sova för att vakna pigg till en ny vecka. Precis så som valborg ska se ut. 

Nu ska jag nörda ner mig i internationell ekonomi och försöka att få iväg det arbetet också, vore underbart. 

Gucci for president 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback