Old and wise

Jag är inne i ett litet lyckorus. Samhällsuppgiften som har gnagt i flera, flera veckor är äntligen gjort och inskickad. En sak som jag kan bocka av på min lista. Resten får vänta för idag är det fredag. Friday I´m in love! De andra girlsen ska till Harrys och skaka sin lurviga ikväll och Sofie ska ta planet till Gran Canaria men gör något vuxet. Jag stannar hemma och laddar inför imorn. Det är dags för högskoleprovet igen. Klockan halv nio infinner jag mig på Astrid Lindgrens- skolan. Det känns inte roligt att behöva svika min lakejer men den här gången så måste jag verkligen. Jag vill ju faktiskt slå förra resultatet och då måste man vara utvilad. Det går nogi nte lika bra bakfull.

Nu ska jag nog ta mig en promenad för att fira att en sak är gjort. Sedan blir det ryggbiff och potatisgratäng på Sofies-vis. Bara för att hedra lyxsoffan som ska ha det gutt  en vecka ;)

Gucci for president

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback