Fakta

Då har jag skrivit all fakta på mitt projekt och det är bara att väva in teorin som är kvar. Det tråkigaste. Men det tar vi en annan dag. Kanske imorgon. Nu sak jag ta min röda pärla ner till apoteket för att köpa lite härliga saker för att ikväll ska jag ha lite spa här hemma tänkte jag. Känner at tdet är dags att bli lite vårfräsch.

Helgen har varit kanon men idag är jag helt slut. Fredagen blev impuls. Lite häng hos sörensen som slutade på vårt kära hulingen. Dagens goda gärning blev av och sedan gick natten vidare. Tack härliga kömpisar för att vi alltid har så roligt. Under lördagen dansades och jag tror att min parter måsta ha myglat förra året eller så har han smygtränat för att vi var stjärnor på banan. Ingen kom i närheten av vår höga standard. På kvällen fick det bli grillhäng, hallå solen sken!, sedan hämta bror som varit på galej. På söndagen va rdet en trött flicka som gick till ICA klockan halv åtta och lämnade klockan ett för kalas för sin bliviande 20 åring till livskamrat. Härlig helg, precis i den anda som det ska vara när man mår bra och har de bra männsikorna omkring sig!

Gucci for president


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback