Back to work, look forward to the weekend

helgen ser ut att bli bra. Alla kvinnor samlade för lite tjöt! Det blir alltid så när vi samlas. Taket nästan lyfter men då är allt precis i sin ordning. Ser ut att bli vin på fredag. Det kan aldrig sluta bra. haha. Sedan grill och lite god dricka även lördag kanske även vårt kära hulingen. Perfekt helg enligt mig! Vi ska bara ta oss dit men det tror jag sköter sig själv, det är bara att glida med och kanske sova bort en del av tiden.

 



Alla pinglor!

Sitter just nu mitt uppe i samhällsplugg och har knappt kommit halvvägs men det ska bli klart idag och jag ska skicka det idag det har jag bestämt mig! Bocka av det ena efter det andra så att listan till slut blir tom.
Imorn är det dags för en tripp till västervik och besök på sjukan igen. Röntgen av hjärnan stod det på pappret jag fick. Nu orkar jag inte ha mer ont i mitt huvud så då var det dags att göra något drastiskt och förhoppningsvsi så kommer felet fram på något sätt så jag slipper de där jävlans tabletterna.

Back to work!

Gucci for president

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 saknar dig! JAG HATAR PLUGG SOM FÖRSTÖR VÅR VARDAG.

2010-04-21 @ 12:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback